preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Žrnovnica"

Login
KVIZ – SAFETYNET

e-Dnevnik

Upute za razrednike:

e-Dnevnik za razrednike

Upute za nastavnike:

 

e-Dnevnik za nastavnike

 

Školski vrt

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Stručni skupovi

Prijava

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Crno ili bijelo?



Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kurikul

Priznanja

  

Linkovi za učenike

Udžbenici za 2018./2019. šk.god.

 

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 9. 2010.

Ukupno: 370191
Danas: 338
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Emocionalno opismenjavanje
Autor: Administrator , 5. 6. 2018.

Abeceda osjećaja je nastala kao rezultat javnozdravstvenog projekta „Pretežno vedro“ koji ima za cilj zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece i mladih. Rječnik su izradili učenici OŠ Brda koji su uz opis svake emocije dodali i zanimljive popratne ilustracije kojima je cilj dočarati i približiti kako izgleda dječji emocionalni život. Vrednovanje Abecede osjećaja provedeno je na ukupno 93 učenika petih i šestih razreda Osnovne škole Žrnovnica (4 razredna odjeljenja).  Nakon radionice u kojoj su se upoznali s Abecedom, primijenjen je kratki evaluacijski listić koji ukazuje na sljedeće podatke:


  • 90 % učenika smatra da im se rječnik sviđa,
  •  70 % smatra da im rječnik može pomoći u prepoznavanju i imenovanju vlastitih osjećaja,
  •  73% učenika smatra da im može pomoći u prepoznavanju i imenovanju tuđih osjećaja,
  •  72 % njih smatra da može pomoći  u odnosu s vršnjacima  i u  odnosu s odraslim osobama,
  •  60 % njih misli da bi im mogao pomoći u  nošenju s neugodnim osjećajima,
  • 68 % njih se izjasnilo da su prepoznali neke nove osjećaje kod sebe nakon što su pročitali ovaj rječnik.   

 

Na pitanje „kome bi preporučio ovaj rječnik i zašto“ djeca su najčešće navodila članove uže obitelji-roditelje, braću i sestre…

Zanimljivi su i komentari koji jasno ukazuju na potrebu za ovakvim vrstama aktivnosti kojima je cilj poticanje razmišljanja i razumijevanja o emocijama:

„Jednoj mojoj prijateljici jer ona ne može kontrolirati osjećaje“

„Odraslima, zbog toga što neki ne znaju osjećaje koje osjećamo“

„Pa, možda starijima jer se oni više svađaju“

„Preporučila bih svima pošto možda neki upoznaju novi osjećaj“

„Preporučila bih ga svima zato što se lakše možemo nositi s osjećajima kada znamo da su svi normalni“

 

Ovaj  rječnik vidim kao izrazito korisno sredstvo u praktičnom radu svih onih stručnjaka koji se bave prevencijom problema mentalnog zdravlja, a upravo su škole, kao značajan dio djetetovog života, pogodno mjesto za to. Međutim, mišljenja sam kako osim u primarnoj prevenciji, ovaj rječnik može poslužiti i u tretmanu, poglavito u početnom, psihoedukativnom dijelu. Stoga, radujem se nastavljanju primjene ovog rječnika u svojem daljnjom profesionalnom radu i djelovanju. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju