Osnovna škola Žrnovnica

NOVOSTI

Posjet europskih kolega

Posjet europskih kolega

15. svibnja posjetile su nas kolege iz Italije, Portugala, Finske, Latvije i Litve u sklopu svog Erasmus+ tečaja Exploring the Croatian Educational System and Cultural Heritage. Razgovarali smo o hrvatskom školskom sustavu, inkluziji, osobitostima naše Škole te...

Pročitajte više

NATJEČAJI I JAVNI POZIVI

Natječaj PUN na određeno nepuno radno vrijeme za 25h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama25_40_rujan2025-1Preuzmi

Natječaj PUN na određeno nepuno radno vrijeme za 23h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama23_40_rujan2025Preuzmi

Natječaj PUN na određeno nepuno radno vrijeme za 30h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama30_40_rujan2025Preuzmi

Natječaj PUN na određeno nepuno radno vrijeme za 28h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama28_40_rujan2025Preuzmi

Natječaj za PUN na određeno nepuno radno vrijeme 31h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama31_40_rujan2025Preuzmi

Natječaj za PUN na određeno nepuno radno vrijeme 20h

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama20_40_rujan2025-1Preuzmi

Obavijest o izabranom kandidatu – pomoćnik u nastavi

OBAVIJESToizabranomkandidatu_PUN_24_40_lipanj2025-1Preuzmi

Natječaj za pomoćnika u nastavi na određeno nepuno radno vrijeme 24/40

Natjecaj_PUNzaucenikesteskocama24_40_svibanj2025Preuzmi

Obavijest o izabranom kandidatu – domar

OBAVIJEST-o-izabranom-kandidatu_strucni-radnik-na-tehnickom-odrzavanju_domar-i-lozac_svibanj-2025Preuzmi

Obavijest o izabranom kandidatu – PUN 20/40

OBAVIJESToizabranomkandidatu_PUN_24_40_svibanj2025Preuzmi
Datum objave: 9. listopada 2024.
Kategorija: Psihološki kutak

Kako i zašto posjetiti školskog psihologa

Kod školskog psihologa učenici dolaze samostalno, na inicijativu nastavnika ili roditelja, a može ih i sam psiholog pozvati. Dok neki učenici taj susret doživljavaju kao kaznu i znak da su u nečemu pogriješili, drugi ga doživljavaju kao zabavu i ugodno druženje. Prava svrha susreta bila bi negdje između, a to je kroz ugodnu atmosferu i pozitivan kontakt promovirati poželjna ponašanja, podučavati, motivirati i rješavati teškoće.

Razlozi zbog kojih učenici dolaze školskom psihologu obično su emocionalni, obiteljski i/ili osobni problemi. Također, dolaze i zbog pubertetskih problema, problema u odnosima s drugima (bilo učenicima ili nastavnicima) i problema u komunikaciji. Ako učenik sam ne potraži pomoć za suočavanje s problemom i njegovo rješavanje, ti problemi počinju utjecati na njegovo ponašanje tako da uzrokuju probleme u ponašanju (verbalno/fizičko nasilje, ometanje sata, neopravdani izostanci s nastave) ili poteškoće u učenju i savladavanju gradiva, zbog čega ih onda netko drugi uputi školskom psihologu. Osim emocionalnih problema i problema u odnosu s drugima, u podlozi problema u učenju mogu biti i neke specifične poteškoće kao što su disleksija, disgrafija, snižene intelektualne sposobnosti, pa i neka zdravstvena stanja kao što je, primjerice, petit mal epilepsija.

Potreba korisnika je da školski psiholog prepozna poteškoću o kojoj se radi. On to čini kroz primjenu odgovarajućih psiholoških upitnika i testova, tj. psihodijagnostičkih sredstava, te razgovor i opažanje. U skladu sa svojim zaključcima školski psiholog preporučuje daljnje odgojne i obrazovne postupke za određeno dijete, te pruža podršku i pomoć u svladavanju poteškoća.

Zaključno  možemo reći da je cilj rada školskog psihologa razviti obrazovanje usmjereno na učenika i njegov razvoj osnovnih sposobnosti koje omogućavaju cjeloživotno učenje. Također cilj je pomoći učenicima, nastavnicima i roditeljima da razviju svoje potencijale i održe psihološko zdravlje.

Skip to content