preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Žrnovnica"

Login
KVIZ – SAFETYNET

e-Dnevnik

Upute za razrednike:

e-Dnevnik za razrednike

Upute za nastavnike:

 

e-Dnevnik za nastavnike

 

Školski vrt

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Stručni skupovi

Prijava

Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Crno ili bijelo?



Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kurikul

Priznanja

  

Linkovi za učenike

Udžbenici za 2018./2019. šk.god.

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 9. 2010.

Ukupno: 477731
Danas: 113
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naglasci za roditelje/staratelje - vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Autor: Administrator , 21. 4. 2020.

 Poštovani i dragi roditelji,

došlo je vrijeme za vrednovanje i ocjenjivanje. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi – učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge.


Molili bismo da roditelj osigura i postavi djetetu pravila škole u kući i odredi vrijeme za učenje.

Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.

Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.

Roditelji trebaju uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad...) i da računaju da će nastavnici i to uzimati u obzir. Posebno je i istaknuto da svi učenici trebaju u ovom razdoblju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da se angažiraju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika.

Vrednujemo i zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.

 

Vezano uz vrednovanje i ocjenjivanje sljedeći naglasci važni su za roditelje:

U prvom planu treba biti dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje. Pritom je ocjenjivanje u drugom planu.

Kod svih metoda vrednovanja treba imati na umu da je potrebno jasno razlučiti bitne sadržaje od onih manje bitnih ili sporednih.

U svim predmetima i razredne i predmetne nastave može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu, svakog razreda moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka, i takav se rad može vrednovati rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine može dobiti svaki učenik.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko nastavnik ili učenik imaju dilemu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan ili ako nastavnik procijeni da nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene i da je ovo primjereni oblik ispitivanja.  Za usmeno ispitivanje Ministarstvo predlaže da se obavi putem videokonferencije.

Što se tiče pisanih ispita, njih će učenici dogovarati sa svojim predmetnim učiteljima, a za njih će se koristiti digitalni alati, programi i aplikacije.

 

Želimo vam zahvaliti na dosadašnjoj suradnji!

 

Ravnateljica i stručni suradnici





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju